سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بدون مرز

 

سلام

من سالها پیش مقاله ای با نام 7 کالبد 7 چاکرا در سایت ارواح را ترجمه و مطرح کردم . چند تا نکته هست یکی این که این مسئله کاملا واقعی است که انسان دارای 7 کالبد و مراتب بالاتر نیز هست که تقسیم بندی های دیگری می طلبد که مسائل بسیار بالایی هستند ؛ یکی دیگه اینکه در این مطلب (یعنی 7 کالبد 7چاکرا) ترجمه شده توسط من ، نوشته های مربوط به کالبد چهارم و کالبد 6 و کالبد 7 نیز غلط می باشد و مسائل مربوط به برونفکنی کالبد اختری این است که برونفکنی اختری و بعضا برونفکنی های دیگر خطراتی دارند . خطراتی که در مورد برونفکنی کالبد سوم یا کالبد اختری وجود دارد این است که می کشد انسان را این طرف و آن طرف و می کشد به سمت جسم و ممکن است طناب نقره ای یا هر چی اسمش هست پاره شود و باعث مرگ شود و کالبد 5 که به علّی معروف هم هست دارای برونفکنی هم گرا ( یعنی غیر مستقیم و توسط مقامات بالای دنیا و آخرت) هست که باعث آن نخواهد شد مگر اینکه حق بخواهد پس ممکن است آن و دیگر برونفکنی ها هم خطرناک باشد من اطلاعی از آن ندارم .

و اینکه در نوشته های بعضی ها ، نوشته شده که کالبد سوم کالبد علّی هست که اشتباه است ممکن است دیگران را به اشتباه بیاندازید به اون دوست عزیزمون باید بگم که کالبد 5 کالبد علّی هستش و معمولا در ترجمه می گویند کالبد روحانی و کالبد سوم کالبد اختری هستش و به صورت کالبد فیزیکی ، اثیری ، اختری ، ذهنی ، علّی ، کیهانی ، نیروانی می باشند.

در مورد چاکرا های نوشته شده در این ترجمه این نوشته ها به کلی غلط هستش.

این نوشته ها هم اکنون در این وب سایت نوشته شده که از طرف خودشون معرفی کردن و من با نویسنده این وب سایت هیچ ارتباطی ندارم 

https://aramgroup.ir/7-%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A8%D8%AF-7-%DA%86%D8%A7%DA%A9%D8%B1%D8%A7/

لینک دیگه این نوشته ها : 

http://forum.persianseven.ir/t118997.html

و فعلا سایتی که مورد تایید من هستش این سایت هست که به واقعیت نزدیک تره

آشنایی با 7 کالبد اصلی انسان و ارتباط آن ها با چاکراها

لینک دیگر این نوشته در صورتی که وب سایت بالا غیر فعال بود :

کالبد انسان | آشنایی با 7 کالبد اصلی انسان و ارتباط آن ها با چاکراها